vineri, 27 ianuarie 2012

About this and that

E amuzant.. Amuzant pentru ca nu e prima data cand incerc sa imi pun bucati din universul gandurilor mele pe o bucatica alba de ecran.

Din faptul ca imi este cam lene sa iau un caiet, sa scriu cu aliniat si cu linie de margine, ajung sa imi deschid cred ca al 3-lea blog ( sau cel putin o tentativa ).

Pe scurt.

Nu sunt adeptul nici unui stil/trend/ sau a unei minoritati/orientari politice etremiste. Din punctul meu de vedere mai toti cameleonii politici ( le spun asa deoarece isi schimba culoarea politica mai usor decat cameleonul nuantele ) indiferent de orientarea lor de extremist/centrali staga/dreapta, sus, jos sau pe orice plan "z" care ar mai exista toti converg dinspre acelasi punct, adica dinspre gaura neagra a omenirii, care poate fi ilustrata foarte usor prin partea dorsala a unui magar. Da, am obiceiul sa tai in carne vie cand ceva nu imi convine.

Lasand ura mea pentru clasa politica, I shall go on.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu